Każdemu zdarza się kupić coś, co nie spełnia jego oczekiwań – a najtrudniej jest dokonać odpowiedniego zakupu w sklepie internetowym. Wiemy, jakie to uczucie i również go nie lubimy. Poczucie straty pieniędzy i kolejny niepotrzebny przedmiot w domu, który ostatecznie nie przypadł nam do gustu. Nie pozwalamy jednak na to proponując korzystną politykę zwrotu. Chcemy, abyś w pełni był zadowolony z zakupów w naszym sklepie.


14 dni na zwrot

Możesz zwrócić zakupione w produkty w przeciągu 14 dni od otrzymania przez Ciebie wysyłki. Bez podawania przyczyny! Urządzenie musi być oryginalnie zapakowane i nieużywane – nadające się do dalszej odsprzedaży. Jeśli używałeś waporyzatora, koniecznie wyczyść go, używając np. VapeCleanera. Może się zdarzyć, że używany produkt nie będzie nadawał się do dalszej odsprzedaży – ocenimy to po otrzymaniu sprzętu. Jeśli z powodów higienicznych lub innych, wynikających z użycia produktu, wartość waporyzatora zmniejszy się – wówczas zastrzegamy sobie prawo do potrącenia kwoty wynikającej ze zmniejszenia wartości rzeczy proporcjonalnie do skali zużycia (nie potrącimy jednak więcej niż 10%).


Procedura

Aby skorzystać z możliwości zwrotu, prosimy o kontakt na adres bok@hempcbd.pl. Zajmiemy się sprawą tak szybko, jak to tylko możliwe, abyś jak jak najwcześniej otrzymał zwrot gotówki lub inny produkt.


Reklamacje

Wszystkie urządzenia sprzedawane w HempCBD objęte są gwarancją producenta (minimum rok, najczęściej 24 miesiące od daty zakupu). W celu reklamacji produktu prosimy o kontakt mailowy – postaramy się jak najszybciej wymienić / naprawić uszkodzoną jednostkę, aby maksymalnie skrócić czas oczekiwania. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni.